mandag 6. april 2009

Starte blogg???

Er ikke det det alle gjør da? det er moteriktig...
Liker å se på meg selv som en som følger med i tiden (og forventer effektivitet..), så da må jeg jo prøve da, se om dette er noe for meg..

I dag har jeg iallefall hatt en slitsom dag.så nå har jeg sunket ned i sofaen med dataen og ser på The Doctor`s på FEM, det er faktisk veldig bra.
Var oppe før fulglene fes i dag og dro til Haukeland for å ta blodprøve....blæhh, er ikke noe glad i det, men det gikk da greit.. venter nå spent på resultatet..men legen trodde ikke de ville få noe fornuftig svar og det er noe drit.. jaja..

Nå snakker de om å ta overdose av vitaminer, og det var visst fullt mulig....uups..
Og en Aspirin om dagen var visst også bra....den skjønnte jeg ikke, må finne ut av det..

Ses!

1 kommentar: